Google İçin Seo
Google Seo Analizi Hakkında Bilinmeyenler

İçindekiler
Google Seo – İyi bir içerik üreticisi google botlarını aldatmayı değil, ona iyi içerikler sağlayarak hedef aldığında ödüllendirilir.
Google Seo Rehberi
TÜM SEO İÇERİKLERİ İÇİN TIKLAYINIZ …
Siteniz Arama Sonuçlarında Nerede ?
Üstün Kaynak Google’ın arama motorunda rekabetçi bir şekilde sıralama için eksiksiz, Seo Rehberine göz atın ..
SEO Rehberi: Üstün Kaynak Google’ın arama motorunda rekabetçi bir şekilde sıralama için eksiksiz, hepsi bir arada kılavuzunuz olan SEO Rehberine hoş geldiniz .
SEO nedir?
Kısaca Arama motoru optimizasyonunu veya Google gibi arama motorları aracılığıyla bulmayı kolaylaştırmak için bir web sitesini optimize etme sürecini ifade eder .
Peki site içeriğinizi Google SEO için nasıl optimize edersiniz? Seo Ajası‘nın öncülük etmesine izin verin!
Google SEO ile İlgili Temel Bilgiler: Anahtar Kelime Araştırma
İdeal olarak, içerik yazmaya başlamadan önce anahtar kelime araştırmanızı yapmak en iyisidir . Bu, içeriğinizde hangi anahtar kelimelere odaklanacağınızı bilmenizi sağlar. Geniş ve uzun kuyruklu anahtar kelimelerden oluşan bir karışım kullanmak en iyisidir.
Google SEO 101 Kılavuzu: Sayfa İçi Optimizasyon
Google SEO anahtar kelime araştırmanızı tamamladıktan ve hedeflemek istediğiniz SEO anahtar kelimelerinin bir listesine sahip olduktan sonra, yazma zamanı! Özellikle SEO anahtar kelimelerinizin içeriğinizde görünmesi gerekir; aşırıya kaçmayın, aksi takdirde içeriğiniz spam içerikli görünür. Üstelik yazarlık deneyiminiz yoksa profesyonel destek almak için bize ulaşın.
Çünkü Seo amacıyla metin yazacaksanız kusursuz yazılar ve profesyonel hazırlanmış içerikler gerekir.
Google’ın Düşük Kalite Sinyalleri Nelerdir?
Bunlar aşağıdakileri içerir ancak bunlarla sınırlı değildir:
- Çok sayıda spam içerikli yorum
- EAT sinyali olmayan düşük kaliteli içerik (Uzmanlık + Otorite + Güven ”)
- NO Kullanıcılar için Katma Değer
- Kötü sayfa tasarımı
- Kötü niyetli zararlı veya aldatıcı uygulamalar tespiti
- Olumsuz itibar
- Otomatik oluşturulan içerik
- Web sitesi iletişim bilgisi yok
- Fakery veya INACCURATE bilgileri
- Web sitesi bakımı yapılmadı
- Başkalarıyla bağlantı oluşturmak için yeni oluşturulan sayfalar
- Sayfaların amacı yok
- Anahtar kelime doldurma
- Yetersiz müşteri hizmetleri sayfaları
- Google’ın kullanmanızı istemediği uygulamalar kullanan siteler
Sayfalar da tarafsız bir puan alabilir.
Google’da En İyi Sıralama Neden Bu Kadar Değerlidir?
Organik trafik, 2020′de hala dünyanın en değerli trafiğidir ve arama motorları hala haber ve bilgi bulmak için en güvenilir kaynak olarak derecelendirilmiştir: Dolayısıyla en iyi kaynağa erişmek için web tasarım kaliteli içerik ve web sayfaları sunar.
Google’da 1 numara sıralaması:
- Ziyaretçi tıklamalarının aslan payını çeker ve alır
- No2 konumundan çok daha fazla tıklama
- SERP’deki diğer 8 sonuçtan çok daha fazla tıklama
Tabii ki, bu, arama motoru sonuç sayfası (SERP) snippet’inizin, bu arama sorgusu için ‘tıklanabilir’ ve ‘alakalı’ rakip snippet’ler kadar olduğunu varsayar. Bu, 2020’de gerçekten önemlidir. Çünkü ücretsiz ziyaretçinizin geldiği sayfanın kalitesi onu sizin yeni müşteriniz yapacaktır.
Organik girişler, sponsorlu bir reklam listesinin çektiğinden daha fazla trafik alır, ancak geçmişte yaptıkları gibi gelecekte bunu dengelemek için Google’ı takip edeceğiz. (Çünkü Google, reklamdan daha fazla para kazanır)
Rakamlarda daha açık veriler verebilirdik fakat bu sıralar veriler güvenilmez hale geldi.