Daha önce bir dijital e-ticaret ajansında veya onunla çalışmadıysanız, ne yaptığımızı ve bunu nasıl yaptığımızı anlamak genellikle birkaç soruya yol açar:

  • Bir e-ticaret pazarlama ajansı nasıl çalışır?
  • Bir ajans ne gibi faydalar sağlayabilir?
  • Bir ajansın maliyeti nedir?

Türk Web Ajans, e-ticaret işletmelerinin büyümesine katkı sağlamaya kendini adamıştır. Bunu başarmak için, her müşterinin bir ajans ile nasıl çalıştığını anlaması gerektiğine inanıyoruz. İster yeni başlıyor olun ister yeni bir iş kuruyor olun, bir ajansı neyin harika yaptığını anlamanıza yardımcı olacak bazı temel hususları özetledik.

Dijital e-Ticaret Ajansı: Nedir?

Dijital bir e-ticaret ajansı, karmaşık sorunları çözmek ve hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olmak için işletmenizle uzaktan destek olan harici bir ekiptir. Ajanslar bunu genellikle yaratıcılık, teknoloji ve pazarlama hizmetlerinin stratejik kullanımıyla başarırlar.
Her ajans farklı şekilde çalışır, bu nedenle bu yazıda müşterilerimizle çalışma sürecimizi ve bakış açımızı paylaşacağız . Ajansımız tam hizmet modeli kullanıyor. Bu, strateji, yaratıcılık, pazarlama ve teknoloji hizmetlerini tek çatı altında sunduğumuz anlamına gelir. Web sitenize yeni ziyaretçiler çekmek ve onların dönüşümüne yardımcı olacak ilgi çekici web sitesi tasarımı ve teknolojisi oluşturmak için dijital pazarlamayı kullanıyoruz .

Dijital e-Ticaret Ajansı Size Nasıl Yardımcı Olabilir?

Güncel Rehberlik

Faydalı bir e-ticaret pazarlama ajansı, başarılı olmanıza yardımcı olmak için parmaklarını endüstri trendlerinin, sistemlerin ve yazılımların nabzında tutar. SEO stratejileri, web tasarımı veya müşteri oluşturma konusunda yardım arıyorsanız, nitelikli bir dijital e-ticaret ajansı, e-ticaretin faydalarının size yansıması için çalışacaktır.

Dış Perspektif

Dışarıdan bir görüşün her zaman değer katabileceğine inanıyoruz. Başarılı bir dijital e-ticaret ajansı, pazarlamanızı ve işinizi geliştirmek için yeni perspektifler ve öneriler sunar .
Müşteri ilişkilerimizi ortaklıklar olarak görüyoruz. Bununla, stratejiler ve taktiksel destek sağlamak için şirket içi ekibin bir uzantısı olduğumuzu kastediyoruz.

Teknik uzmanlık

İş stratejisinin teknoloji kaynaklarını yönlendirmesi gerektiğine inanıyoruz . Bu nedenle, bir e-ticaret pazarlama ajansı size jenerik teknoloji satmaz. Bunun yerine, hedeflerinizle doğrudan ilgili olan kuralcı bir yığın öneri sunarlar.
E-ticaret ajansları, yüksek düzeyde teknik anlayış ve uzmanlık sunmak için genellikle teknoloji platformlarıyla birlikte çalışır. Bir ajans seçerken, seçtiğiniz teknoloji üzerinde çalışma konusunda kalifiye olan ajansları değerlendirmenizi şiddetle tavsiye ederiz.
Türk Web Ticaret, teknolojilerin her birinin gücüne şiddetle inanır.
Bunları müşterilerimize sık sık tavsiye ediyoruz. Ancak, her müşterinin farklı olduğu şeklindeki duruşumuzu koruyoruz ve bu nedenle, Shopify Plus, WordPress ve Magento gibi ek platformlar üzerinde çalışıyoruz.
Performansı iyileştirmek için ihtiyaç duyduğunuz özelliklere bağlı olarak ekibimiz, işletmeniz için en uygun platformun / platformların değerlendirilmesine yardımcı olmak için buradadır.

İletişim

İletişim, başarılı bir ajans-müşteri ilişkisinin ayırt edici özelliğidir. Ancak, bunun yanlış ortakla çalışan birçok müşteri için sık sık bir sıkıntı noktası olduğunu görüyoruz. Peki doğru uyumu nasıl bulursunuz?
Satış sürecine, doğru iletişimin dürüstlük ve şeffaflığın bir göstergesi olarak bakmanızı öneririz. Türkweb’de hesap yöneticilerimiz müşterilerimizle olan ilişkilerimizi denetler ve iletişimi kolaylaştırmak için tek bir iletişim noktası görevi görür.
Sorularınızın cevaplanması gerektiğinde, mümkün olan en iyi, en alakalı cevapları almanızı sağlamak için konu hakkında en bilgili ekip üyesiyle iletişime geçmenizi sağlarlar.

Bir Freelance vs Dijital e-Ticaret Ajans Arasındaki Farklar

Birçok işletme e-ticaret kurulumu, ürünlerinin tanıtımı, sanal ortamda ürünlerinin satışı için ucuz yöntemlere başvurur. Sonuca ulaşamadan yaptığı masrafların arkası kesilmez. Hem zaman hem de para kaybı üzücü bir sonuç olur. Freelance E-Ticaret kurulumu yapan, bu aslında işi olmayıp ek iş olarak kulaktan dolma bilgilerle bir site kurmayı öğrenmiş kişiler sektör için elinden geleni yapsalar da profesyonel olarak çalışmak isteyen firmaların ihtiyaçlarını karşılamak konusunda yetersiz kalırlar.
Bir dijital ajans ile çalıştığınızda ise kapsamlı bir çalışma ekip halinde çalışılarak ilerleyecektir. Hem kısa zamanda bir profesyonel e-ticaret hizmeti almış olacaksınız. Hem de zamandan ve paradan tasarruf ederek bir defaya mahsus bir harcama yapacaksınız.

Sonuç

E-ticaret pazarlama ajansları, işletmelerin büyümesine yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Mevcut çalıştığınız ajanslar ile çalışıp sonuç alamadıysanız bize ulaşabilirsiniz. 
Bu gönderinin, ajansların nasıl işlediğini daha iyi anlamanıza yardımcı olduğunu ve olabilecek ek sorularınızı yanıtladığını umuyoruz.